10:30 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت های فولاد

مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
۸ شرکت بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند + تعلیق ۱۳ روزه سه نماد
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم یا نوسان بیش از ۲۰ درصدی ، برای یکی دو و یک ساعت و سه شرکت حاضر در بازار پایه و بورس هم تا ۱۹ بهمن تعلیق بسته شد .
توقف ۶ نماد بورسی و فرابورسی و شروع بازارگرانی سهام دو شرکت
نماد برتر- امروز نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی سهام دو شرکت شروع شد .
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
توقف ۱۰ نماد ، بازار گردانی یک سهم و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و در برابر بازارگردانی یک سهم ، برای مهمان تازه وارد محدودیت حجمی سفارش تعیین شد.
توقف ۶ نماد و تعلیق چندین روزه ۳ سهم مثبت + ابطال معاملات دیروز "غسالم"
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو روز کاری و یک ساعت متوقف و در برابر ابطال بخشی از معاملات دیروز "غسالم" ، سه سهم مثبت هم با تعلیق چندین روزه مواجه شدند.
انتشار صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه "کچاد" با تحقق سود ۸۷۶ ریالی
نماد برتر- شرکت چادرملو با انتشار صورت های مالی حسابرسی شده تلفیقی نیمه نخست سال جاری، ٨٧۶ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
سه نتیجه مهم جلسه دوم بررسی و اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار فولاد
نماد برتر- نماینده انجمن تولیدکنندگان فولاد از نتایج مهم جلسه دوم بررسی و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد خبر داد.
رایزنی فولادی ها برای تعدیل عامل نزول بورس / اثر مثبت در سنگ آهنی ها
نماد برتر- معاون مالی توسعه معادن و فلزات از رایزنی شرکت های فولادی برای تعدیل بندهای شیوه نامه جدید عرضه و تقاضای زنجیره فولاد خبر داد و گفت: اجرای این مصوبه اتفاق مثبتی برای سنگ آهنی ها خواهد بود.
۸۴ درصد خرید فولاد مبارکه در نیمه نخست سال از داخل تامین شده است
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: میزان مبلغ خرید در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و ۸۴ درصد مبلغ خرید از داخل انجام شده است.
بیش از ۱۴۹هزار میلیارد تومان ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی بورسی
ارزش فروش ۷۴ شرکت معدنی و صنایع معدنی در هفت ماه ابتدای امسال با رشد ۳۷ درصدی از ۱۴۹.۴هزار میلیارد تومان عبور کرد.
دستورالعمل ۹ ماده ایی شوراى رقابت برای عرضه ورق گرم فولادی در بورس کالا
نماد برتر- دستورالعمل ۹ ماده ایی تنظیم بازار ورق گرم فولادی از سوی شوراى رقابت با الزام کلیه تولیدکنندگان به عرضه در بورس کالا و سقف قیمت آزاد ابلاغ شد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون پذیرش املاک وزارت دفاع در بورس کالا و نیز قیمت گذاری دستوری فولاد اختصاص داشت.
سه توافق مهم فولاد مبارکه با ایران خودرو و سایپا
نماد برتر- شرکت های فولادی با سایپا و ایران خودرو درباره اعتبار خرید ۷.۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه ، دوره اعتبار و تعهد تامین کامل ورق فولادی مورد نیاز در نیمه دوم سال توافق کردند .